Who says I can't be free from all of the things that I used to be

Jag vet inte hur jag mår. Det känns som jag har mått sämre på senaste tiden. Och då menar jag liksom senaste halvåret kanske. Men jag tror det nästan uteslutande beror på att jag har börjat känna efter på riktigt. På gott och ont. Kanske är det så att jag på senare tid erkänner för mig själv hur jag egentligen känner mig. Det är lite befriande. Men jobbigt. För helst vill man ju vara på topp, alltid. Men jag är en känslomänniska, så jag växlar. Vissa dagar är jag full av oro. Andra kan jag inte komma ihåg vad det var som var så jobbigt dagen innan, och känner mig harmonisk.


Känner jag efter för mycket? Eller är jag bara ärlig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback