I must fill your space with lies.

Jag blir så ledsen. Vad kan jag göra. Min vän, bättre tider kommer.

Jag mår bra. Mycket att tänka på bara. Jag drömmer otroligt mycket just nu, om olika och ologiska grejer/personer. Tror det blir så när omständigheter förändras. Idag blir det att ta tag i det här med jobb. Blir bra. Innan dess tänkte jag ta en promenad. Men uh vad trist väder det är... men jaja. Det finns inga dåliga väder osv blalblabla....! Så Nynäshamn, här kommer jag!

Sen det här med att bo med en kompis. Åh, vad  mysigt! Jag trivs som fisken i vattnet hos Therese. En sak som är så bra med att bo med Therese, förutom att vi har ruskigt roligt och att det nog är svårt att hitta en mer opretentiös människa än henne, är att vi verkar ha liknande syn på det här med ordning och reda. Det ska vara ordning och reda och trivsamt och mysigt, men man får spara middagsdisken tills imorgon. Man får äta frukost innan man bäddar sängen. 
Det här ska nog gå rysligt bra.


Kommentarer
Postat av: Alina

<3

2010-09-13 @ 13:59:22
Postat av: Therese N

Kul att du känner så, för jag känner detsamma! Lite ensamt här nu..kom hem! hehe :P pöss

2010-09-17 @ 00:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback