I wish that for once you could see the look in your own eyes

Idag har jag köpt ett gosedjur. Det är bra att ha ett gosedjur. För då blir man trygg. Tillbaka till barndomen, då inga fiender fanns. Eller jo. De fanns, fast då var de mer monster i drömmar eller i garderoben. Nu kan de vara Jag själv. Eller bara någon som inte tål mig.
Mitt gosedjur är ett jättefint lejon från Coop. Hade jag haft en kamera här så hade ni fått se honom.

Jag har också hängt upp fotona som Annika hade framkallat och skickat till mig på min födelsedag, ovanför sängen. Så nu har jag en helt egen hörna. Med ett gosedjur, en otroligt skön säng som jag fått alldeles gratis(!) och massa minnen i fotoform. Det hjälper mot all sorts höstmörker.



Jag och Sofia innan musiklinjens avslutningskonsert. En kort och en lång! (Fast jag har nog klackisar där!)

 


Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, det låter som en fin liten hörna! Och kramdjur är MYCKET bra! Har själv två stycken här i London. :)

2010-09-29 @ 10:53:38
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback