kladdkaka

Tillbaka i Nynäshamn efter ett snabbesök i Stockholm med min sambo Therese. Vi åkte till Söder och vi hann både äta och fika på två olika kaféer på drygt två timmar. Effektiva tjejer.
Nu ska vi se på lite Idol på tv4play och dricka te. Sen ska Therese betala räkningar och jag beställa biljett mot Norrland nästa vecka. Sen ska jag försöka sova.

Jag går omkring med en uns konstant stress/oro just nu. Jag tror inte det är bra. Men jag känner att jag kan leva med den, ett tag iallafall, och hoppas på att den lämnar mig. Om jag inte fokuserar på den kanske den lättar. Jag dör ju inte iaf. Jag ska som sagt härda ut ett tag till. Om den inte försvinner måste jag ta reda på vad den beror på och ta tag i problemet.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, jag vill också fika. Gör det alldeles för lite nuförtiden. Minst en fika per dag gör en glad. Eller hur? Hälsa sambon Therese! :)

<3

2010-09-29 @ 23:24:53
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Sv: Ja. Riktigt tråkigt. Men jag mår bättre för varje dag :) Tack. Hoppas ditt nya gosedjur lindrar din stress lite. Har du döpt honom än? :) KRAM

2010-09-30 @ 16:23:00
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback