All I'm trying to say is our love don't have to change

Hej och hå!

Jag sitter och pluggar engelsk grammatik. Är faktiskt inte så tråkigt som det låter! Har bestämt mig för att klara denna tenta. Jag ska klara den!

Annars känner jag mig rätt tom i huvudet. Och glad. Har pratat av mig på finafina Alina. Våra söndagssamtal har blivit något av en tradition, hon vandrar runt i en slottsskog I Göteborg och jag slappar runt i ett hus i Norrland. Fint att det finns telefon alltså. Vad gjorde folk innan dess? Skickade brev med en kurir på häst. Crazy, men ändå cool tanke...hmm...

Är lite ledsen att jag aldrig kan lägga upp några nytagna bilder här på världens bästa blogg, min kamera är kaputt och trasig och ledsen! Dumt.

En gammbild på mig och Alina i en buss. yao.


Kommentarer
Postat av: Alina

Haha, fin bild! Det känns som buss till/från Nördis. Är det rätt?



Älskar dig! <3

2011-04-10 @ 22:07:53
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback