Jag kommer inte älska dig för resten av livet

Måndagkväll. Julen är slut, det nya året är här!
Jag firade in det nya året i en jättefin liten lägenhet i Vårberg utanför huvudstaden. Kvällens värdar var Elin och David. Det var galet och kul och vackert. Klimax inträffade när en okänd och trevlig polack sällade sig till mängden och dansade med oss och spelade upp polsk dansmusik och yttrade det numera legendariska "-crazy party!"




Om en vecka och en dag blir jag körledare. Det känns läskigt och fint och ansvarsfullt och roligt! Någon som har ett bra namnföslag till en gospelkör?

Kommentarer
Postat av: Alina

Oh, crazy snygg tjej!

Bara ni inte heter Nordmalings gospelkör så är jag nöjd. Finns det nåt tråkigare sätt att göra ett namn?

2011-01-03 @ 22:48:12
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback