So whatever You take me through I promise you I’ll spend my always with you .

Igår kväll tog jag bussen, eller bussarna, mot Vännäs för konsert med Mellansels gospellinje, som i år kallas Moving Forward. För det första måste jag säga, innan jag glömmer bort det, att årets gosplare är helt fantastiskt oklanderligt bra! Tack för ett underbart framträdande.

Att åka till Vännäs för gospel var mer känslosamt än jag kunde tro. Första tårattacken kommer under den fantastiska balladen Always (av Kirk Franklin). Så stark låt.
Det var som att jag igår förstod ännu en gång vilka fantastiska (förlåt överanvändningen av det ordet...) år jag har haft på Mellansel, hur underbara människor jag har träffat där och hur bra Gud är. Det är lite så med Gud att precis när man faktiskt börjar undra var han håller hus så smyger han fram och vinkar och säger: "Hallå Johanna, jag är ju faktiskt här! Hoho!" Och man börjar förstå var man hör hemma.

Så av att få vara i den atmosfären och att få träffa mina underbara gamla fina Amanda, Malin, Johanna och Karin (och även Simon i några sekunder) var fantastiskt fint. Så jag var tvungen att gråta lite på bussen hem. För det fina jag haft, det fina jag fått, det fina jag har. Hur fint livet är.

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Alina

AMEN! :)

2011-01-30 @ 16:12:15
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fina, fina Johanna! Det var så mysigt att se dig igen och få krama om dig. Härligt att kunna titta på dig och hämta glädje när vi stod och skrek :)



Tack, tack, tack för att du kom och hoppas att vi ses snart igen! Annars ses vi i maj då vi får rocka gospel till The mans ära igen. Can't wait!



Megastor puss och kram till dig, fina tjej!

2011-01-30 @ 19:28:44
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Sv: Tusen tack, Sötis! Colombia var sannerligen underbart :D Kramar <3

2011-02-04 @ 15:10:57
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback