Det blir bara bättre och bättre, du får säga vad du vill

Ojoj, nu är jag trött.

Ikväll var första övningen med gospelkören. Det gick bra! Tror jag... Uppenbarligen gick det tillochmed en uns bättre än jag själv kände. Så är det alltid. Man är själv den största kritikern. Jag är stolt över mig själv. Och över Julia. Och över alla som kom och sjöng!

Om det är succé eller inte får vi se nästa tisdag. Hur många kommer tillbaka? Spänningen är olidlig...

Hursomhelst. Gud är god. Gode Gud, gör så att alla inte hoppar av...!
Nerå.

Detta är ingen modeblogg (tack och lov! hade inte varit mycket nytt och modernt att showa med...någon som har 10 000 till övers som jag kan storshoppa för? Ingen?) men jag ska visa upp örhängena jag hade på mig idag.



Aj löv däm.
Jag älskar dem så mycket att jag fraktade dem över atlanten, hela vägen hem från stora USA:t. De är från Forever21.

En annan nyhet: Jag har återupptäckt Betapet. K-U-L!

Imorgon ska jag skriva om mina ytterst tvivelaktiga framtidsplaner, späääännnannnde vaaaaaaaaa?

Peace and love.








Kommentarer
Postat av: Alina

Wow! Värste fina örhängen!!

2011-01-12 @ 12:42:48
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback