Sing for me

Ännu en stressig vecka har börjat!

Efter en trevlig och rätt så effektiv skoldag tog jag mig friheten att ta lite ledigt innan kvällsplugget (det är kvällsplugg som gäller nu, annars kommer jag inte hinna allt) och använde min estetiska ådra till att sjunga! Jag vet inte om det finns något bättre än att sjunga.

Dock så låter det inte alltid (lite för ofta) som jag vill det ska låta... Ibland har jag väldigt höga krav på mig själv...och då blir jag nedslagen när de inte uppfylls!

Helst skulle jag vilja sjunga som Mariah Carey, Jennifer Hudson, Samuel Ljungblahd, Helen Sjöholm, Alicia Keys och Frank Ådahl. På en och samma gång. Men det går ju liksom inte.
Nä. Dags att tagga ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback