Jag gillar att du säger vad du tycker Men det du säger att du tycker säger inte mycket

Min kamera har slutat fungera. Det är inget roligt.

I söndags sjöng "min" fina kör inför publik för allra första gången! Lite nervöst var det allt för mig (framför allt med tanke på att jag dagen till ära skulle agera gospelpianist. Men jag var helt ok...) De var jätteduktiga och det kändes jätteroligt! Jag är stolt.

Har haft finaste helgen. Varit hos Amelie och bara varit. Skulle kunna stannat några veckor till....

Men nu är jag tillbaka på hemmaplan, för en vecka med uppsatsskrivande och sen tenta på fredag. Må det gå bra.

Till sist: Har gjort bästa upptäckten. Mitt busskort gäller för resor i hela länet. Kommer nästan till Piteå. Och troligtvis Hemavan. (För att inte tala om Vännäs, Lycksele och metropolen Malå. Exempelvis dårå.) Gratis. Så sjukt. Har haft seriösa funderingar på att ta bussen till Skellefteå imorgon, äta lunch, och sen åka hem. Pluggro. Men nej. En annan dag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

åkt till Piteå, mycket bättre ställe!! ;)

2011-03-23 @ 15:42:32
URL: http://bjmpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback