Dagen efter...

Idag är jag alldeles tom efter helgens bravader. Salems Gospelkör (namnförslag någon!?) gjorde ett fantastiskt framträdande i Salem under Valborgsmässofirandet. Oo så roligt det var och kören sjöng så fint och såg så glada ut!

Jag trivs så bra framför det lilla notstället, att få titta på de fina ansiktena och mima så gott jag kan. Det är en härlig känsla ska ni veta!

Idag har jag dragit runt i tjocka kläder (värmen fungerar inte) och pluggat lite hit, slappat lite dit. Och bara känt mig...slapp. Skönt.

Idag har jag dessutom lyssnat på den här låten typ tusen gånger:



Varför?
Är det för att jag gillar James Bond? Eller Barnen i Bullerbyn? För att jag vill kunna gå i högklackat? För att jag önskar att jag var norrman? Eller att jag hade långt blont hår igen? Ja, nåt är det ju.

Nu kastar jag in handduken för denna vecka. Nu ska vi ha en underbar vecka allihopa, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Sv: Hehe. Tack Johanna! <3 Jag hoppas verkligen det, känner att det ligger något i startgroparna och väntar just nu :)

2011-05-02 @ 23:16:06
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback