Jag ska bli populär

Varje år när Sverige skickar ett bidrag till Eurovison som jag inte tycker om (vilket har varit fallet de senaste fyra åren) gäller det att överkomma sitt motstånd och ändå försöka gilla. För det är ju Sverige liksom...

I år har det gått helt OK.

Jag ska lista det som är positivt med Popular. Det jag gillar.

  • Visslingen i början är fin. Och handklapp är aldrig fel!
  • Det synthiga soundet är najs. I andra halvan av refrängen kommer en mycket schyst synthslinga som osar lite Robyn.
  • Låten sätter sig rätt så enkelt...
  • DANSARNA är fantastiska! Och det är roligt att Saade dansar tillsammans med dem.

Kommentarer
Postat av: Alina

Du menar väl dom fyra åren INRÄKNAT detta år? Inte fyra åren innan detta året va? För då räknar du med The Arks som en dålig låt. Och då säger jag stort stort NEJ! Ark är bäst! Alltid!

2011-05-14 @ 17:19:48
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback