Stolt och snygg!

Detta är en några veckor gammal bild.
 
Okej, hittade ingen bra anledning till att ladda upp denna bild förutom att jag tycker att jag är så snygg! Ja, så är det. Jag känner verkligen att jag trivs så bra i min kropp nuförtiden. Jag är stolt över den. Ja, jag har mina komplex för vissa saker, men jag tycker överlag att jag är himla fin! Och det är jag så glad över. Jag försöker verkligen acceptera och vara stolt över mig själv och det funkar rätt bra måste jag säga! 
Att lära mig acceptera och tycka om mitt utseende är viktigt för mig, för mitt utseende har alltid betytt mycket och jag har inte alltid trivts med det. Eftersom denna värld är så utseendefokuserad så tror jag man har mycket gratis om man lär sig gilla hudkostymen som vi går runt i varje dag! Man kan ju inte precis springa ifrån den.
 
 
Var stolt över dig själv! Idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback