Vägen vi färdas den bär bort, aldrig tillbaka

Hej alla barn och barnbarn!

 

Här ligger jag och får ont i magen av att lyssna på världens bästa musikal, Kristina från Duvemåla. Lyssnade just på denna låt, Hemma heter den och är hjärtskärande och vacker. Vid 2:13 är det ju bara att kapitulera för cymbalerna, stråkarna och valthornen, texten "Vägen vi färdas den bär bort, aldrig tillbaka", Helen Sjöholms desperata sång och sedan barnkören. Galet!

 

Ja, det är svårt att föra över sina musikupplevelser på andra. Men jag vet att ni är några därute som förstår mig i just detta fall. Kristina från Duvemåla forever!! <3 I hederlig fjortisanda!!

 

Annars då? Jo då, det rullar på va Ånej, nu började jag lyssna på Du måste finnas. Kommer dö vackerhetsdöden :) Idag har både hunnit jobba och varit på kören! Bra saker! Imorgon blir det mer jobb och sen kommer Amelie hit! 

 

Godnatt mina sköna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback