Julen hittills









 
Nu är julen igång på riktigt! I år firar jag med alla syskon, respektive och syskonbarn.

Igår efter jobbet var det julmys i min lillebrors lägenhet med tjuvstart på julgodiset, Sunes jul på storskärm och allmän hög ljudvolym.

Idag är det julafton och jag inledde firandet med att tvätta 6 maskiner i tvättstugan! Jätteskönt eftersom jag hade övervägt att gå naken/inlindad i hushållspapper på självaste julafton pga klädbrist. Men nu slipper jag det, yehoo! 

Jag har också hunnit dricka en kopp kaffe och tjuvöppnat en julklapp. Och nu hinner jag inte sitta här mer! Det blev nämligen bestämt lite hux flux i morse att alla ska komma HIT och fira halva dagen! Gah! Mitt rum ser ut som en brottsplats, så det ska jag ta tag i nu. Som tur är bor jag med Sveriges mest ordningsamme kombo, så resten av lägenheten är nystädad och fin! 

GOD JUL på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback