Helglista

 

 

Berätta om planerna i helgen.

Imorgon (idag) är det lördag och då ska jag försöka gå och träna och sen blir det jobb 13-17. Efter det ska jag på middag och spelkväll med Credo-människor. (Credo=universitetets kristna skolgrupp kan man säga) På söndag blir det nog gudstjänstbesök i Korskyrkan och på kvällen ska jag på hejdå/födelsedags-kalas hos en bekanting. Tror denna helg blir riktigt trevlig!

Skulle du kalla dig själv en muntergök?

Näe. Alltså levnadsglad och så, men för orolig/negativ för att klassas som en muntergök!

Låt du välkomnar helgen med:

Lyssnar typ konstant på Anton Ewald - Begging just nu. Ja, lite pinsamt, men den är otroligt party och jag har precis lagt till den på min träningslista. Härlig pepplåt!

Ditt favvodjur:

Katt. Vill ha en om det inte skulle innebära att alla pälsdjursallergiker skulle bli utstängda från detta hem.

När grät du senast? 

Eh, för typ åtta timmar sedan?

Något du tycker är roligt:

Att det snart är vår och roliga människor. (otroligt specifikt)

Vad tänker du ofta på?
"Har jag anledning att oroa mig?"

"Måste. Snooza..."

"Vem i hela världen ska jag gifta mig med?!"

3 viktiga saker för dig.

Vänner, familj, Gud.

Din ocharmigaste egenskap:

Lättstött.

Din charmigaste egenskap:

Snäll.

Trevlig heeeelg!

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback