Ring, ring, bara du slog en signal.

OKEJ, då drar vi igång Bröllopsplanering, del 1.
 
Vi börjar måndagen efter vår förlovningsdag. Då fick jag det efterlängtade smset från Hallbergs guld, att förlovningsringarna var klara att hämta! Jag sprang nästan in till stan (tog buss och tunnelbana egentligen, vill inte ljuga för er)
Ringarna är av enkel modell, så vi (jag) kan brassa på med med vigselringen sen om jag känner för det.
Här är de tillsammans med lite langos:
 
 
De är inte olika breda även om det ser ut så...
 
Så nu går jag runt med ring hela dagarna! Första tiden tog jag av mig ringen på kvällarna, men nu sitter den kvar dygnet runt. Jag är lite rädd att tappa bort den annars... 
 
Det var allt jag hann skriva denna gången, vi höres hörreninisar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback