En lista

Hej! 
Min bästa blogg skrivs av min vän Alina (vet ej hur jag länkar i appen!) och det är av henne jag snott denna lista. 
Nu tror jag ju inte att ni är så många där ute som kommer läsa detta men det kommer vara väldigt roligt för mig själv om inte annat att läsa detta om några år. Håll till godo!


Låt som du sörjer till när du är ledsen:
Nicest thing - Kate Nash är den sorgligaste låt jag vet. Har en spellista på Spotify som heter Hjärtesorg, drama queen som jag är.
 
Beroende av:
Radioprogrammet På minuten och mina syskonbarn.



 Vad behöver du mest just nu?
Lugn och ro och nån sorts framtidsplan.
 
Vad tror folk om dig?
Att jag är bra på att sjunga, att jag är ordentlig och att jag tycker om att vara ensam. 
 
Stämmer det?
Jag är helt ok på att sjunga men inte så bra som jag skulle vilja och rätt så (helt) stillastående i min utveckling. Jag är ordentlig i många avseenden men en slarver i andra, typ när det handlar om att ta hand om mig själv (mat, sömn, träning). Och mitt rum... 
Jag tycker ofta väldigt mycket om att vara ensam.

 Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är bra på att rimma(!), att jag är pedagogisk och att jag gjort fint i mitt rum.

 Brukar du skratta för dig själv?
Njääej, bara om jag kommer tänka på nåt dråpligt men det händer inte så ofta.
 
Vad står i ditt senaste inkomna sms?
"Perfekt!! Blir super! 💕 kramissss " 
Från min arbetskamrat Alicia i en liten gruppsmskonversation ang jobbet imorgon.

Nästa mål i ditt liv:
Ta körkort, bli gladare, göra roligare saker och inte vara alla till lags.
 
Hur svarar du i din mobil?
Familj: "Hallå?" Övriga: "Hej det är Johanna"
 
Vem ringde dig senast?
Eric. Har dock "missat" ett antal samtal från Greenpeace senaste veckorna... 
 
Antal timmar sömn inatt?
7,5 tror jag. Bra jobbat för en nattsuddare som jag.
 
När mår du bra?
-När Eric är hos mig och mitt rum är städat och det är fredag kväll och han lagar mat och jag springer runt och pysslar med nåt i lägenheten och vi lyssnar på hög musik som jag har valt.
-När jag får min 5 månader gamla systerson att le och skratta. 
-När jag har min familj omkring mig och alla pratar i mun på varandra.
-När jag har en ledig kväll och jag lyckas komma in i flowet, typ sorterar papper och målar naglarna och lyssnar på musik och inte tänker på morgondagen. De tillfällena är få men de är de bästa för en person som annars lever imorgon varje dag.




 

Kommentarer
Postat av: Alina

Puss!

2015-03-05 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback