Tråkig på ett tåg




Är precis så uttråkad som jag ser ut. Sitter på tåget ner mot Stockholm för att spendera helgen hos finaste vänner. Men vägen dit är så lååång. Kommer inte in i det där åka-tåg moodet och vill bara vara framme NU! 

Något som ändå gör resan lite roligare är att jag och min pappa ovetandes om varandra bokade samma tåg och vagn (han ska till Örebro) så nu sitter vi här bredvid varandra som de introverta människor vi är. Umgås just nu utan att prata, vilket kan vara nog så trevligt! 

Trevlig helg!!



Kommentarer
Postat av: Alina

Har du nya glajjor? Snygga!

Svar: Nej de har några år på nacken men efter att de varit spårlöst borta hittade jag dem i förrådet! Och tack!
Johanna

2015-03-06 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback