innebandy och schlager

Passar på att skriva ett litet inlägg innan vår första match i innebandyturneringen. Jag, Alina, Maria och Therese har bildat ett litet lag och vi kallar oss "Vi som är elva och diggar oss själva." Jag tror inte det kommer gå så bra...men kul ska vi ha!

Jag, thezz och bloggpausaren har kollat gamla ESC på dvd idag. Så himla kul! Snart drar Melodifestivalen och Eurovision igång igen! ser fram emot det!

Nu ska jag dra och byra om till riktiga innebandykläder. Kjol och sånt....!

Och till sist ett grattis till Johanna-bofast som blir 18 idag!

Peace!

Kommentarer
Postat av: sofie

hej bäbis!

tror att ni kommer att äga! längtar också till melodifestivalen. vem tror du kommer att göra inledningslåten?



kram från ss

2008-12-04 @ 19:27:54
Postat av: Johanna

naaaaw. tack johanna-(trofast):)Din pappa ringde och grattade mig idag. det var trevligt :) hoppas vi ses snart! hugs! :D

2008-12-04 @ 23:48:47
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback