Kväll

Sitter i biblioteket. Har paus i övandet. Hör det dova ljudet av rockarna som repar på nedervåningen. Bryan Adams minsann.

Borde göra en budget för denna månad. December, december... Man skulle fått lite extra pengar av staten så man kunde köpa julklappar. Blir dock inte så dyra klappar från mig i år. Trött på klapp-hysterin. Ska ge bort bra julklappar i år. Som hjälper andra än de som jag ger dem till. Tycker jag att du också skulle göra!

Vi har just sett sista avsnittet av Färjan. Buhu..det måste komma en ny säsong! Jag tror det kommer en ny säsong...
Hur ska jag klara mig utan Håkan?! Jag bara frågar?! :)

Nu är det dags för lite mer övande och sen kanske lite sömn också så man orkar upp till julkalendern!

kram.


Kommentarer
Postat av: Alina

Håkan is tha' man! :)

2008-12-02 @ 11:56:35
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh. har du viva la vida???!!! :O det önskar jag mig i fördelsedags-julpaket :D :D!

2008-12-04 @ 12:38:06
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback