lift Him up y'all!

I väntan på avgörandet i Idol sitter jag framför datorn och lyssnar på Lift Him Up med Mellansels Gospellinje. Fy sjutton vad kul det var att köra den! Emma var såå grym som solist också! :)

Har nu återvänt till Nordmaling igen, var inte länge sen jag var här. But I like it here! Även om jag redan saknar mina klasskamrater, haha :)

Idag var vi på stan, övik, värsta storstan...Var roligt, men jag var lite låg på slutet, matbrist. Men jag fick min mat till slut.
kollade in julklappar, köpte lite också. Och så var vi ju på second hand i Gottne. Vilket ställe, dit måste vi tillbaka! 

Nä nu måste jag sluta, är lite okoncentrerad!

peace and love.
Heja Kevin och Robin!
Byebyeäppelpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback