15 december

Pga av allt för långt uppehåll och fallande besökssiffror är det dags att blogga igen.

I helgen har vi på gospellinjen fått agera gospelkör till Övik Big Band och Frank Ådah + solister. I fredags och lördags sjöng vi i Pingstkyrkan i Övik och i söndags var vi på folkets hus i Sollefteå. Det var roligt men jag var förkyld hela helgen så det blev lite mimning emellanåt. Var grymt rädd att jag skulle förstöra rösten på nåt sätt.

Nu är det sista veckan och vi har diverse konserter och repar också inför våra barnkonserter. Soft att det snart är lov. Behöver lov. Få komma bort/hem och få lite perspektiv och vila.

Förövrgt är jag inte nådigt trött på mina glasögon! Har ju skaffat linser men är så seg på att skaffa nya. Attans att optikern inte finns här i mellansel alltså!

Johanna tycker:
-Om sina fina vänner och uppskattar umgänget varje dag. <3
-Att snön är riktigt mysig.
-Inte om fisk under diverse täcken till lunch/middag
+ en massa mer som hon inte kan klämma ur sin trötta hjärna just nu.



Lyssnade på Michael Jacksons Will you be there idag...:
But they told me
a man should be faithful
and walk when not able
and fight till the end
but I'm only human


Och jag är ju bara en människa.



Ps. Grattis lilla bror på 17-års dagen!




Kommentarer
Postat av: Alina

Och jag tycker om dig!! <3

2008-12-16 @ 16:02:21
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: trisha

hej!

jag saknar er!

jag har klippt av mitt hår nu :)

2008-12-17 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback