Norje, vi sejs..eller nåt liknande...

Johanna har varit slö hela dagen. Men det tycker jag att hon får vara efter en händelserik helg.
Imorgon blir det arbetet igen, näst sista dagen.

Pepp för norgebesök nästa år. så blir det. definitivt. Hej Liza och Zarah!


Gårdagens brud Zarah. Fantastisk kvinna.
Hon var underbart fin i sin vita klänning.


Och hennes underbara syster Liza.

Båda dessa ska alltså bo i Norge nästa år. Hur ska det gå för lilla mig. Jag får väl fortsätta med det jag oftast får göra, sakna och längta. Priset man betalar för att man får träffa så underbara människor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh vad fint kort på liza!!! hon är så fiiiiiiiin! (jag tycker att tangentbordets liv inte är så väsentligt just nu) ;P

2009-08-09 @ 23:04:36
URL: http://bofast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback