Debatt

Debatt-dags igen. Jag, Annika, Simon och Johan sitter och slappar efter en lång men trevlig dag. Dagen började såklart med julkalendern och mer sömn, sedan kom teorin, lunchen, repet, och middagen. Efter middagen hade jag sånglektion med Agnes. Det var trevligt! Det kommer bli kul! Men jag tror jag måste bli lite mer strukturerad, är ju lite spattig, haha!         
Nothing mooore to saaaay. pöss.
                                                                                                                                       



Kommentarer
Postat av: Amanda

Självklart är det äpple, mina kläder luktar mums! :)

2009-12-10 @ 11:08:40
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Nattugglan frà Alnö

Den nya bloggpausaren?

2009-12-19 @ 15:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback