sol, sol och malmö

Tjooohooo!
Jag gick ut ändå! Vet ni hur bra det var med frisk luft och sol. (ja, den kom fram till slut den lilla rackarn!) Hur bra som helst.

Malmö verkar mysigt. Om jag får döma av det lilla jag såg. Och det får jag kanske inte. Men det gör jag: mys!

Ibland glömde jag bort att det var den 28 december. Jag kände våren krypa innanför jackan. Solen och det milda vädret lurade mig.
O, det ska bli skönt med vår.

Om en kvart går mitt tåg mot Kristianstad, så nu ska jag gå och förbereda mig mentalt. Eller nåt sånt.


Kommentarer
Postat av: Alina

Har du suttit på nåt internetcafé eller?

Malmö är fint. Jag har bara varit där en gång. För ca ett år sedan faktiskt. När jag var på Jesus Christ. Tjoho!

2009-12-28 @ 15:31:32
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback