Tåglista

Okej, eftersom jag ändå sitter på ett tåg med fem timmar till målet (hemma!) så kan jag ju lika gärna fylla i en liten lista som jag hittade hos elsa.elle.se.

Var är du nu?
Jag sitter på tåget från Linköping och är snart i Sundsvall. Har varit en sväng i Sundsvall och en sväng i Östergötland, men snart är jag i mitt Umeå igen.

Hur har du det?
Just nu på tåget känner jag mig ganska rastlös och flackar runt mellan olika bloggar/facebook/instagram som en otålig tonåring. I övrigt har jag haft det mycket sämre men också bättre. Känner mig lite rastlös även i livet och att bo i ett rum halvt fyllt av flyttkartonger gör nog inte saken bättre. 

Vad är det senaste du åt?
En delikatoboll.

Vad gjorde du igår?
Igår var jag hos min pojkvän och där sov jag jättelänge (eller nä, vaknade nio men kollade på Eurovision-finalens omröstning med både svensk och engelsk kommentator...) medan han var på sin praktik. Sen tog jag en promenad i hans hemort i sol och sommarlukt. Sen lagade vi mat, åkte upp på ett berg och sen kollade vi på Sveriges yngsta mästerkock.

Vad ska du göra idag?
Byta tåg, lyssna på musik, gå hem från stationen och lägga mig i soffan och kolla på Kniven mot strupen!

 Vad ska du göra i helgen?
Jag jobbar fre- och lördag kväll. Mer har jag som vanligt inte planerat. Ska eventuellt se Eurovision 2013 med min vän Frida. 

Vad är det senaste du köpte?
Tågmat: köttbullar och delikatoboll.

När reser du nästa gång?
Önskar nästan att jag kunde säga aldrig (pga less på rastlösa jag på tåg) men om 13 dagar åker jag och pappa bil ner med mina grejer till lägenheten i Stockholm. Och efter midsommar ska jag och Eric till Budapest, hurra!

Vad är det bästa med just den här veckan?
Att det var sommarvarmt, att jag fick hänga med Annika och Eric och att den snart är slut så att jag snart kan få flytta mina grejer och snart kan få börja sommarjobba eftersom jag är less på flyttstök och ledighet!!!

Vilken tv-serie såg du senast?
Sveriges yngsta mästerkock? Gills det? Annars har jag precis börjat om på Vänner.

Hur ser du ut just nu?


Hej då!




Kommentarer
Postat av: Alina

Finis!

2015-05-28 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback