funderar, funderar

Nu är jag sådär poetiskt igen. Och nostalgisk.
Kom bara att tänka på en sak. Jag tror att valet att gå på Credoakademin var något av det bästa jag gjort. Inte bara för att jag hade ett så underbart år, (fullt med kunskaper och efarenheter om livet, Gud och mig själv!) utan för att jag tror inte att jag hade varit i Mellansel heller annars. Det är ju fanstastiskt. Och naiv som jag är tror jag ju alltid att det finns nån där uppe som har ett litet finger med i spelet ;). Thank You!

Nu ska jag fortsätta städa. Nyårspartaj här imorgon! kul!

Peace!

Kommentarer
Postat av: BOUVIN

ETT FINGER??! Himlar i mig, han har väl flera fingrar ;P

2008-12-30 @ 21:55:45
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback