På G, ska ni få se...! He he...

Det är grymt svårt att skriva rubriker som ni kanske har märkt. Det kanske kommer med tiden. Är trots allt rätt så ny i bloggsvängen.

Hmm. För att ni ska se att min rubrik faktiskt har relevans så kan jag berätta att jag har övat typ skitmycket idag.
Fast där ljög jag... Men jag har övat nu från 14.00-14.25 och jag ska öva nu tills halv fyra, då jag, Alina och kanske några andra ska öva på gospelsångerna. Och sen är det middag och efter det Öppen Masterclass. Då ska vi se på medans musikerna blir offentligt förnedrade, mohaHAHAHA!
Hur som helst. Jag känner mig på G, och det går bra att öva, och framför allt, det är roligt!
Johanna is living her dream!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback