tacksam

Hej där ute i stugorna!

Julen är här, eller är den förbi? Nä, inte riktigt än.

Jag sitter och gör ingenting som vanligt. Ska strax sova.

Måste bara säga hur glad jag är.
Den här hösten har varit konstig.
Så bra.
Alla underbara människor jag har haft i min närhet. Och alla alldeles för långt borta från mig.
Allt vi gjort. Allt jag fått. Alla jag älskar. Alla jag saknar. Alla jag kommer att sakna.

Så jobbig.
Ibland var det apjobbigt. Verkligen bajs.
Men nu är jag här. Och jag är glad.
Och allt var värt det. För jag kom ut på andra sidan.


Jag har inte förlorat någonting. Jag har vunnit.

Denna höst har jag fått nya vänner.
Gamla vänskapsband har blivit starkare.

Jag är glad.
Jag är jag.
Jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Alina

Heja du! <3

2009-12-26 @ 12:18:49
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback