Helgen

Trött efter en rolig  helg. Älskar våren!
Har spelat massa kubb, badat, solat, spelat fotboll och haft allmänt trevligt. Fint folk här.

Solen har lyst och lyst. Jag lever verkligen upp på våren. Tänk att det kan vara vår här i Mellansel också. Underbart.

Nu är det definitivt att jag stannar i Mellansel ett år till. Känns väldigt bra och rätt. Har lärt mig sååå mycket under detta år och ser fram emot att fortsätta utvecklas musikaliskt och personligt. Hihi, det där lät pretto, men det bjuder jag på :)

kram o
God bless

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaha! du stannar i mellansel till höst?! Finns det ett andra år på utbildningen, eller vad ska du gå?

2009-05-04 @ 00:40:13
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback