tankar från nördis

Vad ska jag skriva nu då? Jag kör den gamla hederliga listan, ett knep jag lärt mig av Alina :)

1. Jag är i Nordmaling. Detta innebär att jag bara kan vara, allt är gammalt, hemtamt. Men också att jag känner krav av att åtminstone hjälpa till lite hemma, gå upp på morgnarna, öva. Föräldrar är alltid föräldrar hur stor man än blir.

2. Igår hade vi vår första konsert. Det var faktiskt jätteroligt! Jag var rätt opepp ett par timmar innan, men det var trevligt och roligt och peppande och bra publik också! Ser fram emot nästa konsert!

3. Allt ordnar sig. God will always make a way, så att säga.

nu ska jag och mamma värma på ärtsoppan och steka pannkakor!
puss på er allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback