Får jag lov att presentera....

...Gospellinjen 09/10

Det är dags för bloggens läsare att få reda på vad det är för folk jag hänger/repar/bråkar/skojar/käkar etc. med hela dagarna. Så här kommer en presentation av Gosplarna:

Sopraner
Sofia: Ett ord: Solstråle! Väldigt söt tjej som man blir glad av.
Rebecka: Supertrevlig tjej som jag gärna lär känna lite bättre. Min baslinjelärarkumpan i år.
Johanna H: Jordnära/okonstlad/enkel tjej som man kan känna sig trygg med.
Malin: Min gamla, söta, fina vän Björken!

Altar
Amanda: Supergullig nynäshamnare som är min granne. Har alltid coola kläder!
Sannah: Övikare som jag inte vet mycket om egentligen, men hon är snäll och trevlig!
Annika: Även kallad "Mickes syrra". Har mycket bra humor (läs: min sorts humor). Härlig helt enkelt!

Tenorer
Martin: Trevlig kille med fin röst som axlar syrrans tenor-mantel med mycket väl godkänt!
Christopher: Min gamla gospel-följeslagare. Behöver kanske ingen närmare presentation. Underbar människa som man inte kan annat än älska.

Kompet

Kim: Cool och astrevlig trummis med härlig stockholmsdialekt.
Simon: Pianist. Umebo. Skojig och pratsam kille som kan lätta upp vilken tryckt stämning som helst.
Johan: Lite blyg men trevlig sundsvallsbo som spelar bas.
Anton: Gitarristen. Jag tror han kallades Rolf på Nola...jag ska prova. Lite blyg han med, men han verkar supertrevlig ändå :)


Så där! Då var det klart!
Jag är själv förvånad över att jag kunde frambringa sån kreativitet såhär tidigt på dagen!

Nu ser ni att jag har det bra här. Om det var någon som tvivlade dvs...

adjööööööööööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback