Och jag blev en sån som överger sig fram. På en pub i London träffa jag en kyrkans man. Han sa tänk på vad du ber om och begär, det kan hända att du får det.


Jag har under mina 44 dagar i Nynäshamn faktiskt hunnit med en hel del.
Jag har:
Fått jobb. Haft två olika chefer. Sagt upp mig från jobbet. Pratat med tre okända människor på pendeltåget. Röstat. Varit på demonstration. Varit på dop. Ätit minst fyra pizzor. Köpt mitt livs första nya mobiltelefon. Fått en säng. Skaffat både lånekort och skuld på biblioteket. Åkt på återträff i Mellansel. Varit på konsert på Konserthuset. Fått hjärtat, om inte krossat, så åtminstone befriat. Fyllt år. Fått en tårta och en fåtölj. Sett en kändis. Med stor spänning följt utvecklingen i "Lite Sällskap". Gråtit, skrattat, älskat, saknat, hoppats, förbannat, förlikats. Levt.

och mer.

Nu är norrland mitt lufthål.
Men jag saknar mitt ångeststockholm.



Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Saknar dig också... Men jag är glad att du är glad. Fina Johanna :)

2010-10-27 @ 01:09:35
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Therese

Puss!

2010-10-27 @ 01:24:24
Postat av: elin

glöm inte älskade jojo att du har en födelsedagsdramatenföreställning innestående.

2010-10-27 @ 16:17:20
Postat av: Alina

Heja dig! Du hann med mkt du! <3

2010-10-27 @ 17:44:54
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback