"And a song I was writing is left undone. I don't know why I spend my time writing songs I can't believe with words that tear and strain to rhyme."

Goddagens kära läsare. Ni är få, men tappra.

Jag tänkte att jag skulle komma igång lite med bloggandet igen! Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om?
Att rapa upp massa fakta om min dag kan bli lite långtråkigt, att skriva om mina innersta känslor är för privat, att skriva fyll-i-listor är oftast ointressant för läsare, att skriva debattinlägg om jämställdhet och politik känner jag mig inte kapabel till, att lägga ut spellistor är kul men inte så djuplodande. Ja, ni ser ju vilka problem jag har. Och inte har jag någon kamera heller.

Men men. Idag får jag väl skriva om vad jag har gjort idag. Idag har jag varit i skolan och repat i två timmar. Jag var trött, men det gick bra! Sen åkte jag hem med pappa som hade jobbat. Sen kom lite folk hit. Sen åkte de. Ja. Ni ser ju vad intressant detta blir.

En gammal bild på mig. Önskar jag hade långt hår igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback