En sån där onödig otroligt rolig lista!

Okej, måste bara göra denna lista innan jag går och lägger mig. Hittade den här (en av mina favoritbloggar!)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Göra ingenting hemma hos syster. Martin, att vara med honom hela dagen och sen fika med hans kompisar.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov som en stock!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Borstade tänderna.
Det sista du sa högt? Godnatt.
Det senaste någon sa till dig: Godnatt.
Vad har du druckit idag? Kaffe. Mjölk.
Vad var det senaste du åt? Nötter.
Vad var det senaste du köpte? Mjölk, kattmat och en grapefrukt (istället för godis. grapefrukten alltså.)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Milt.
Godaste glassmaken? Hallonsorbet.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja.
Sover du tungt? Ja det gör jag nog.
Drömmer du mardrömmar? Nej, inte ofta.
Trivs du med ditt jobb? Ja! Jag har precis börjat jobba lite extra på kafé, trivs väldigt bra.
Favoritklädsel? Hög svart mjuk midjekjol. Det kombinerat med det mesta funkar och blir fint. Svarta strumpbyxor till det. Och så mina orangea tofflor, för när jag kan ha dem då vet jag att det inte är vinter. Och min 90-tals-jeansjacka! Favoritlåt just nu? Prettoalternativet: Jeanette Lindström – The Look Of Love Den poppiga: Ola – Natalie
Vad ser du om du tittar till höger? En vägg.
Vad gör dig glad just nu? M, mitt jobb, att skolan snart startar, fina vänner och familj.
Vad ska du göra härnäst? Gå och lägga mig!
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Stabilt. Rätt så glad!
Favoritgodis? Suuuuurt. Men nu har jag godislöfte! ;(
Kläder just nu? Nattlinne.
Sommarplaner? Oj! Inga. Än. Leva och må! Hälsa på vänner som jag inte har hälsat på på länge. Klä mig somrigt.
Hur många kuddar sover du med? En. Ibland börjar jag med två och tar sen bort den andra.
Morgon eller nattmänniska? Inget av det. Men verkligen inte morgonmänniska, så mer natt! Kvällsmänniska med andra ord.
Vad är viktigast för dig? Oj, djupt. Känner mig lite för trött för att göra en utläggning om det. För jag vet inte om svaret är så självklart.
Är du kittlig? Nja, jo. Är inte alla det?
Snarkar du? Tror inte det.
Stjärntecken? Jungfrun.
Äckligaste insekten? Spindel. De flesta insekter blir jag rädd för.
Stökigt el välstädat? Stökigt. Fast mår bättre när det är välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Känner mig väldigt tillfreds med det mesta. Men jag längtar efter de vänner som bor för långt härifrån...och mina syskonbarn! Och så våren dårå.

 

Vår 2008.


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

åååååå creadoakamemin, minnen :D

2012-01-21 @ 14:32:41
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback