"But you matter, you matter you matter to me"

Ni undrar förstås hur det går för mig efter en vecka med min fiol?! Tänkte väl det! Lugn, lugn, ni ska få veta. Det går faktiskt helt OK. Ja, det låter förstås bajs allt som oftast. Men det går faktiskt framåt. Nu kan jag G-dur och D-dur skala.

I skolan har vi precis spelat in våra studiolåtar klart. Det har varit väldigt roligt att få jobba med sin egen och de andras låtar. Vilken kreativitet som finns i folk! Det är inspirerande.

Här kommer Madeleines extralåt som vi spelade in i slutet av hennes studio-session. Den heter You matter och jag fick äran att sjunga stämma. Duktiga Benjamin och Ola kompar på gitarr och munspel. Lyssna gärna!

Förövrigt känner jag mig ungefär såhär just nu



Lagom glad och konstant lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback