En violin och en glad tjej

Hej, titta vad jag har köpt!
En fiol! Crazy va va vaaaa?!
Säkert sämsta modellen ever. För den var inte dyr. Men jag är så glad så glad!


Idag har jag "lärt" mig spela tonerna G A B C och D. Men mest G och A. Tänker att det är bäst att gå ut lugnt. Så man inte spelar så ruskarns falskt! Usch vad detta instrument låter fruktansvärt när man inte kan spela.

Men titta vad jag gjorde! Stämde tills en sträng gick av. Närmare bestämt E-strängen (violin-pro already!)



Ja, det var den lilla historien! Har även införskaffat ytterligare ett glasögonpar som ni kan se på bilderna ovan. Man kan ju tro att jag gått och blivit rik.

Löööv /Teggan

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tycker att instumenten girarr, paino, flöjt och fiol är fina instummenter :)

Skulle vara kul och lära sej fiol och flöjt! Jag kan lite gitarr men mest piano

2012-05-09 @ 18:57:44
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback