Veckan i bilder

Nu är det lördag och jag har just kommit hem från jobbet, men jag har inte jobbat. Har hängt med lite bekanta, det var trevligt! Innan det var jag och bowlade! För första gången på länge. Det var svårt att få igång tekniken igen. Så det gick inte superbra. Sen hade jag huvudvärk hela timmen vi bowlade, så det kan ju vara en orsak också...
 
Nu tänkte jag att vi, i bästa niotillfem-anda skulle kolla på lite bilder från veckan. För ni undrar säkert vad jag har för mig uppe i de norrländska skogarna, här där isbjörnarna fortfarande struttar runt på gatorna, trots vårens antågande.
 
 
Förra fredagen var jag på gospelkonsert i Nordmaling. På bilden är min bror (i tröjan jag köpte åt honom i födelsedagspresent!) Det var en stor ungdomskör från Skellefteå som sjöng och spelade. Deras glädje och utstrålning var sällsynt och inspirerande. Och de verkade tro på det de sjöng!
 
 
I lördags var jag och Madde och tittade på Erics band Whisker som spelade i Vasakyrkan i Umeå. Riktigt bra är de. 
 
 
I söndags hängde jag med lille-man och hans mamma (min syster). Vi tittade på Brum och åt pizza.
 
 
I onsdags klippte jag mig och passade på att bjuda mina parenteser på fika. Fick lugg och fräscha toppar!
 
 
Torsdagens frukost/lunch. Vegetarisk köttfärssås!
 
 
På kvällen efter jobbet välkomnades jag av en kelig katt. Katten heter Vincent och uppfostras av min roomie Maria.
 
 
Sen blev det fredag och jag städade och kollade på Tonårsbossen istället för att gå ut i det fina vädret! Så kan det gå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback