Rearearea

Idag har varit första hela dagen i Nordmaling.
Jag har hunnit med både det ena och det andra. Exempelvis har jag sett Love Actually igen. Men jag såg den inte på TV, körde min nyinköpta dvd-skiva istället. Ingen reklam, inga nyheter, much better!
Lipade lite igen såklart. Lite sentimentalt hörrni. Det hemskaste är när hon som har gift sig ska kolla på bröllopsvideon hos stackars killen...uschusch.
Men jag tycker om att gråta till film :)

Johanna fick också för sig att hon behövde lite kläder (vilket hon kanske behöver men inte nu innan jul när det redan är skralt i kassan...) Men hon tog sig till Häggströms modehus som har utförsäljning och hittade två klänningar. Typiskt!

blev rätt nöjd ändå! billigt är gott.

Nu ska snart sofie ringa och sen måste jag sova för imorn är det sångövning och kyrka som gäller och jag hade tänkt cykla en liten mil dit imorgon och måste därför upp 8. Mmmm.

Peace

Kommentarer
Postat av: trisha

supersnyggt säger jag!

2008-12-21 @ 11:49:04
Postat av: BOUVIN

Ser fint ut. Mamma drog utan att säga ngt till mig... :( Måste ses ngn gång. Efter jul. Kramkram å GO JUL! ÅH, Tack för julkortet! hade tänkt skicka ett till dig oxå. Men, man är ju en liten tidsoptemist om man säger så ;P

2008-12-21 @ 20:10:58
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback