Chokladpudding och bönder

Det är kallt och det är kallt. Riktig vinter. 13 minus i morse.

Och jag veeet att jag tjatar om att det är vinter och att det är snö och allt. Men det är rätt påtagligt så då blir det bloggande om det! Har väl inget annat vettigt att skriva om! ;)

Nu har jag invigt min nya "Mina vänner"-bok. Åh, vad kul! Vill nästan själv skriva i den! Tack för att jag fick sno din idé Alinapralina.

Igår hade vi väldigt mysigt i 5:ans vardagsrum med chokladpudding och Bonde söker fru. Jag fick ont i magen av all pudding. Och Bonde söker fru var så fint. Killen som fick lämna tjej-bonden började gråta. Åh. Vi fick nog lite ont i hjärtat allihop. Gråtande män tycker vi om. Mer gråt åt folket!

Nu ska jag öva igen.
KRAM

Kommentarer
Postat av: elin

sluta pika mig om min låt.... JAG VILL HÖRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-11-20 @ 16:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback