Kontraster och pastasås

Vilken kontrast. Halva måndagen gick jag som i chocktillstånd av att vara tillbaka. Fattade knappt att jag var här.
Inget mer av mini-stressen som sätter in direkt man kommer ner i tunnelbanegången på Centralen. Inga fler häftiga södertjejer och stureplanskillar. Rätt skönt ändå. Men jag saknar dem litegrann. Det fanns alltid något att titta när man var ute och vandrade gatorna kring.

Att bo i samma lägenhet i 8 dagar var väldigt skönt. Man hade ett hem liksom. Ett hem med 3 hemmafruar som faktiskt kan laga mat. Dock blev det inte så mycket hemlagat den veckan. Bara nån pastasås och så ;)
Längtar till nästa besök.
 
Frost, frost, frost. Alldeles vitt här. Vet inte vad jag tycker om det. Ena dan hävdar jag att jag vill ha snö, andra dan är jag hellre utan. Jag vet faktiskt inte. Julen är ju toppen hur som helst!

Snart lunch. Gott, jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: Alina

Jag är iallafall jätteglad att du är här!

2008-11-06 @ 17:14:58
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: elin

ja, tänk ändå att du kommer så snart igen. Det är min glädje, det. och vet du? Jag var på sånglektion i tisdags!! Det var underbart!!

hoppas du har det fina fisken. Du är en pärla!

2008-11-06 @ 17:52:04
Postat av: sofie

i liked to have you here with me. specially the last day and night... dancing anda talking. i wonder what my bro touht of ous when we kicked him out of the room. any way. i feel sad that i wont be here when you are here. i se you again in my sweet dreams! say hi to northen country! and your fellow kamrates!



love

2008-11-07 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback