Håkan, håkan, vilken man!

Ikväll blev jag rejält överraskad. Positivt. Elin, Sofie och jag skulle se Håkan Hellström på Cirkus. 
Jag gillar Håkan, men jag var ändå lite tveksam, skulle en hel konsert med honom verkligen var något för mig. 
Han blåste mig av stolen kan man säga. Så skön energi. Och vilken ödmjukhet. Så mysig kille. 
"En vän med en bil" Åh. Det var underbart.
 Funderar på att gå och se honom i Umeå i februari. Behöver dock en frivillig medmänniska som kan följa med. Anyone?

Idag var också dagen med stort S. S som i Sushi med Thezz och Chrizz. Sushi är ingen favorit, tyvärr. Men kinesiska buffén var helt OK och sällskapet var väldigt trevligt! 

Nu är jag väldigt trött i huvudet och jag kan inte riktigt koncentrera mig på att skriva för jag och Elin sjunger Kristina från Duvemåla! Så, hejdå!

Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback