Och så var det fredag...


...vilket innebär att jag åker till Stockholm imorgon!
Missförstå mig inte, jag vantrivs verkligen inte här. Har bara längtat efter den här resan, ja jag vet inte hur länge, typ jättelänge! :)

Och när det är fredag så är det ju IDOL! Dagens program ska jag se hos min älskade syster Elin och her husband Leif.
Ska bli jätteroligt att träffa dem och få hänga i deras trevliga lägenhet. Men det känns konstigt, ett idol utan mellanselarna, hur ska det gå? Ingen allsång, ingen Lars-koma. Äh. Det får gå ändå :)
Glöm inte att rösta på Lars kära klasskamrater!

Och så har jag klippt lugg! Fick ett ryck och tog fram frisörsaxen. Är rätt nöjd!



KRAM och kärlek


Kommentarer
Postat av: Elin

FIN

2008-10-24 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback