Vem tycker om att diska?

"Vart kommer man om man tar den här bussen?" frågade Sofie en sk. bussvärd som stod utanför en blå buss i sthlm, en sån buss som går genom typ hela, hela stan. Bussvärden bara: "Ja, vart ska ni nånstans? 
Vi skulle till Fridhemsplan så det var rätt buss. Ganska kul tyckte vi. 
Idag har jag och Sofie gjort stan, eller iaf söder. Eftersom jag har lite köpstopp-light och Sofie inte heller var ute efter så mycket så blev shoppandet inte så omfattande. Köpte ett par leggings och två långa linnen på rea. 
Vi åt mat på värsta Hare Krishna-stället vid fridhemsplan. Jag åt vegetarisk lasagne. Tyvärr har jag ätit godare lasagne i mitt liv, men det var bra att den var vegetarisk!
Ett obligatoriskt , men inte planerat, besök på västerbron fick vi också in i och med vår lilla blå-buss-färd.

Nu sitter jag framför TV:n medans Sofie diskar, mohahahaha! Rättvist och bra.

Veckans kändisspaningsstatus hittilst: 2
Illa. Ännu mer illa är att jag inte kan namnen på dem. Men de var kända, fakiskt ;)

Nu ska jag gå och va lite social och kanske, kanske hjälpa Sofie med disken...(Hoppas hon är klar!..) ;)

Imorgon blir det sushi (mumselimums, hoppas jag! Kommer inte ihåg om det var gott :)) med Therese och Christopher. Sen blir det Håkis (Hellström) på Cirkus. Blir nog en intressant upplevelse :)

Hoppåhej dubbeltjej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är du i sthlm under hela lovet?

2008-10-28 @ 18:33:55
URL: http://bouvin.blogg.se/
Postat av: teggan

Japp!

2008-10-29 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback