Michael Jackson is the man

Nä jag kan bara inte sluta blogga!

Lyssnar på Michael Jacksons Earth song på spotify. Åh. Vilken sång. Vill typ äta upp den.
Har lyssnat på lite fler barndomshits från Michael, däribland Liberian girl. Jag fullkomligt älskade den låten när jag var yngre. Haha. Men inte undra på det, den är ruskigt bra!

Har har haft klänningskollardagar nu också, som en liten insp inför chicago-shoppingen.

På Nelly.com hittade jag dessa pärlor:

Tricia Dress SEK 1149, Yumi - NELLY.COMDimie Dress SEK 1099, Modström - NELLY.COMFrill Dress SEK 999, Lipsy - NELLY.COMTanya Dress SEK 959, Rules By Mary - NELLY.COMNora Dress SEK 599, Velour - NELLY.COM


bye

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! kul med blogg!

Ska du ha någon av klänningarna på bröllopet? :D

2009-04-20 @ 11:27:45
Postat av: Evelina

Hej! kul med blogg!

Ska du ha någon av klänningarna på bröllopet? :D

2009-04-20 @ 11:28:22
Postat av: Johanna

Hej Eve!

Om jag hade haft råd hade jag köpt en klänning :)

men man e ju fattig student...

fast man vill ju ha nåt fint på bröllopet, så man borde ju köpa nåt fint :)

har du planerat klädsel?

2009-04-20 @ 13:49:56
URL: http://teggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback