I believe, I belive in lööööv....!

Känner mig full och tom på samma gång. Känner ni igen känslan? Rätt skön känsla.

Apropå känslor var det ju bröllop igår! fint, underbart, gött, roligt, spännande, välsignat, mysigt, rörande, vackert, avslappnat. 
Jag var ju som sagt värd tillsammans med Evelina, Josef och Johan. Väldigt roligt! Och vi tyckte det gick väldigt bra också!

Nu har jag snott en bild av Bouvin:



Vackra va? Fantastiskt fina inuti också.
Har inga fler ord om bröllopet, men här inne känns det hur bra som helst ska ni veta!


Nu måste jag packa klart, åker till sthlm imorgon, norrköping onsdag. mmm!

Kommentarer
Postat av: johanna

... Ja, nu har du snott en bild av mig :/ Hade jag sagt ja johanna?! jaja, för den här gången då. :P Men. du har inte sagt att du ska till sthlm din lilla... :P

2009-08-17 @ 19:38:31
URL: http://bofast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback