vad gör man?

Surt.
Idag skulle jag sluta kl 14, ta bussen till övik och där träffa Verran, Eve, Jenny och Amelie. Men icket.
Jag var tvungen att jobba ikväll. Jag var visst den sista utvägen. suck.
Blev så besviken och arg att jag var tvungen att gråta en liten, liten skvätt i köket. Men sen fick jag ta mig i kragen, för det går inte att va sur på det där jobbet. Och man kan inte va sur när man har en så glad arbetskamrat! :)

Så nu har jag vant mig vid tanken. Ska tillbaka kl 16.20. Ska jobba med Marie, så det kommer nog bli trevligt ändå :)

Men ibland kan man ju bli less och besviken.


japp. hopp hopp!

Kommentarer
Postat av: verran

Less och besviken får man faktiskt vara ibland :) Vi saknade dig minsann!

2009-08-05 @ 22:24:20
Postat av: johanna

men vad tråkigt! :( Men profsigt av dig johanna! det kommer fler tåg som man brukar säga...

2009-08-05 @ 23:29:42
URL: http://bofast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback