Melodifestivalen 2009, deltävling 2

H.E.A.T och Måns gick vidare till finalen igår.

H.E.A.T var verkligen värda en finalplats. Trots att jag var lite skeptisk första takterna så växte låten och blev bra!

Men Måns bidrag. Vad hände?
 Allt började bra, Måns var stiligt klädd och han sjöng bättre än han gjorde 2007. Låten lät klämmig...
Men helt plötsligt dök det upp några tjejer i kortkorta shorts som dansade väldigt intressant vid nån sorts stång. Ja ni såg ju själva. Skärpning! Allt blev sååå oseriöst. Usch.

Min favvo Lasse Lindh kom sist. Typiskt. :P

Kommentarer
Postat av: Alina

I'm with you så att säga

2009-02-15 @ 16:23:22
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: sofie

jag gillade med lasse mest.

jag gillade att ha såg glad ut

jag gillade att han dansade

jag gillade att låten var klämmig

jag gillade den så mycket att jag sjöng på den hela dagen!

2009-02-17 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback