Rubrikernas drottning

Jag känner mig trött i huvudet, i hela kroppen. Dessa dagar har varit väldigt intensiva med rep inför barnkonserterna. Och sen har jag ju tagit upp träningen, höhö...  Jag har tränat 2 ggr. Men idag var jag bara en halvtimme i gymmet. Det räcker för att skriva upp sig på 1000kr-utlottnings-listan, hehe.

Förövrigt känns det roligt att ha barnkonserter! Kul att få va lite galen :) För det är ju ju aldrig annars...eller?!
Idag fick vi se den andra gruppens show. De var jätteduktiga! Och de har bra kondis!

Ikväll ska vi fira det Mellanselska nyåret hemma hos Veronica. Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Alina

Jag har sjukt bra kondis! Inte! :P

Gott nytt Mellanseliskt År! :)

2009-01-16 @ 17:58:14
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR!!

önskar Tacofisken

2009-01-16 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback